Naar de middelbare school, dat is best spannend. Maar ook leuk, vooral als je voor het Bindelmeer College kiest. Want hier kent iedereen elkaar. Wij zijn een kleine en veilige school met klassen van zestien tot twintig leerlingen. Daardoor hebben de docenten veel aandacht voor jou en je talenten.

Ontwikkel je talent in de talentklassen

Natuurlijk krijg je vakken zoals Nederlands, Engels, wiskunde en mens & natuur. Maar daarnaast volg je per week ook lessen in een van de vijf talentklassen. We helpen je om jouw talent te ontwikkelen en bereiden je voor op een mooie toekomst. Na school zijn er allerlei activiteiten waaraan je kunt meedoen. En wat dacht je van onze projectweken? Ook fijn: we doen er alles aan om jou te ondersteunen en je te helpen bij wat jij nodig hebt.

Op het Bindelmeer krijg je de aandacht die je verdient en gaan we samen voor jouw toekomst.

"Omdat ik de talentklassen leuk vond, heb ik voor deze school gekozen. Het is een mooie en overzichtelijke school en de docenten zijn heel aardig." | Jasper, leerjaar 1